sunnuntai 29. syyskuuta 2013

TÄHTIÄ

Syksy on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin. Minulla on ollut valtava "trimmausruuhka", menin mukaan valokuvauskerhoon ja tein viimeiset harjoitteluni kehätoimitsijakorttia varten eli HeV-13 näyttelyssä oon  sitten virallisena kehiksenä töissä. Yritän saada kaiken muun hässäkän ohessa YJEAT tutkintoni viimeisen osan raportoinnin valmiiksi, joten kirjoittamista riittää, mutta huomaan usein koneelle päästyäni, että valokuvat vetävät enemmän puoleensa... 

Tervakosken näyttely oli kesän viimeinen koitos, jossa pitkästä aikaa minulla oli kehässä yhtä aikaa Myytti ja Velho. Lopputulos olikin aivan mahtava, koska saksalainen tuomarisetä valitsi Velhon ROPiksi ja Myytti oli VSP!!  Hertta oli PN3 varasertillä ja Jedi PU4 varasertillä eli hieno kesäkaudenpäätös :-). Ensi viikonloppuna päästään parsonierkkariin kokoonpanolla Velho, Myytti ja Hertta sekä Myytin lapsista paikalla pitäisivät olla Jedi, Topi, Hiisi ja Elsa. Myytti esittää erkkarissa myös jälkeläisryhmänsä. Seuraavat näytelmät erinäisillä kokoonpanoilla ovatkin sitten Lahti, Jyväskylä ja voittajanäyttelyt Messarissa. 

Olen pähkäillyt pitäisikö tuunata kotisivut, kun on nyt toi uusi kennelnimikin, mutta oon toistaiseksi tyytynyt tähän blogiin. Tänne on niin kiva laittaa valokuvia vähän laidasta laitaan ja päivittäminen on nopeaa. Ehkä mahdolliset pennunostajat saavat kuitenkin tätä kautta melko hyvän kuvan meidän elämästä :-).

Mä oon viime päivinä kuvannut omia ja vieraita tähtiä sekä jatkanut kuvaamisharjoituksia kiinteän linssin kanssa...










Svean penujen kuvaussessiossa tuli hiki, mutta on ne ihania!

Ensin äippä Svea...










Velipojat Yoda, Topi ja Jedi (Karvahaalarin Y:t) kävivät trimmauksessa. Myytti saa kyllä olla ylpeä näistä hienoista poikasistaan, jotka kaikki ovat vielä aivan mahtavia luonteeltaan. Melkoinen yhdennäköisyyskin on herroissa havaittavissa ;-)







Mun valokuvauskerhossa syyskuun tehtävänä oli kuvata herkku ja tässä on mun tulkinta asiasta:

Laukkufriikki rakastaa laukkuja ja tää laukku on kuin herkullinen karkki ja mukana mun tekemä rannekoru...

Ja sitten tää todellinen herkku Rocky Road Brownies ( I miss America...)

Ja muita herkkuja...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti