keskiviikko 19. tammikuuta 2011

HUIPPUMALLILLE SULHANEN

Tää mun tän kertainen juoksuaika on jotenkin erilainen kuin aikaisemmin. Ensinnäkin äippä on vahtinut mun takapuolta joulusta asti ja pyyhkinyt sitä paperilla vähän väliä. Eikö se nyt tiedä jo, että ei me koirat tarvita paperia pyyhkimiseen vai mikä ihmeen puhtausintoilija siitä ny on tullut? Myös Velho on ollut mun takalistosta poikkeuksellisen kiinnostunut (onhan se hyvännäköinen pylly, mutta silti...) ja maistellut mun pissan koostumusta pitkän aikaa, kunnes ne lopulta pääsi äipän kanssa yhteisymmärrykseen siitä, että ny "ne" alkoi!!


Hohoijaa, ihme vouhkaamista...

Sitten mulle alettiin kattella niitä sulhasehdokkaita. Velho ei päässyt valitsemaan, vaan se laitettiin heti mummilaan evakkoon. Äippä ja mun kasvis Anni ovat kuulemma käyneet läpi kaikenlaisia deittipalstoja ja foorumeita ulkomaita myöten löytääkseen mulle sopivimman könsikkään. Tiedä sitten onko tässä kyse rakkaudesta vai pelkästään jostain ihme linjoista (mullahan on linjat kunnossa, mutta multa ei edes kysytty mitään...). Naapurin Kaapokin on käynyt useampana päivänä meidän oven takana lurittelemassa rakkauslaulujaan, mutta jostain kumman syystä Kaapo ei äipän mielestä kelpaa sulhasehdokkaaksi ja se on saanut joka kerta vähän nolot niska-perseote-lähdöt omaan pihaan.

Lopulta se könsikäs ( Icaro da Roseira Brava ) löytyi ja tässä on sen passikuva...

Sen nimi on Ronaldo ja se on kotoisin jostain ihme Portugalista. Sillä on kuulemma hyvä suku, mukava harrastus ja kotiasiat kunnossa. Anni järjesti mulle treffit tän jalkapalloilijanuorukaisen kanssa, mutta olin kyllä todella pettynyt ekojen treffien olosuhteista, koska eka kertani oli ABC-asemalla Annin auton takaluukussa!!!!! Siitä oli kyllä romantiikka kaukana!!!! Seuraavat deitit olivat sentään sisätiloissa ja onneksi Ronaldo oli ihan mukava herrasmies, eikä mulla oo mitään pahaa sanottavaa siitä.
Ollakko vai eikö olla? Siinäpä kysymys...

Kun tää juttu lähti liikkeelle siitä lisääntyneestä kiinnostuksesta mun takapuolta kohtaan, niin veikkaan, että seuraavaksi äippä tarkkailee mun mahanseutua suurennuslasi kourassa! No se jää nähtäväksi tuleeko maaliskussa maailmaan pikkuRonaldoja ja pikkuMyyttejä, ei tarvis ainakaan tällä kertaa hoitaa pelkkiä possuvauvoja...

T: Maybe Mom Myytti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti