sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Meillä kaikilla on nyt koti!

KARVAHAALARIN YLEN YKKÖNEN: Olen äidin prinsessa, enkä halua olla kovin pitkää aikaa erossa äipästä, muuten tulee iso itku... Olen aika herkkä ja tunteellinen ja tykkään erityisesti istua sylissä. Osaan kyllä kiusata veljiäni, joiden kimppuun teen yllätyshyökkäyksiä! Mun uusi nimi on muuten Hiisi!






KARVAHAALARIN YLIVOIMAINEN: Olen hurmannut kaikki komealla ulkonäölläni, mutta luonnetta minulla kyllä riittää vaikka muille jakaa. Olen koko porukan kovin pörrääjä, mutta kun väsähdän, minut saa vääntää vaikka mihin asentoon nukkumaan. Rakastan kölliä selälläni ja sitä, että vatsaani rapsutellaan!








KARVAHAALARIN YÖN RITARI: Mun naamaa kaikki aina ihastelee, kun se on paljon tummempi kuin muilla. Mä oon ollut koko ajan porukan isoin ja vahvin, mutta silti sellanen nallekarhu. Äippä sanoo mua "Camel Bootsi"-mieheks, koska mä kuljen omia polkujani pitkin sängyn alusia ja seinänvieruksia. Mä osaan myös vaatia kovalla äänellä seuraa, jos sitä satun haluamaan...






KARVAHAALARIN YLEN IHANA: Olen täydellinen miniprinsessa ja näytän ihan samalta kuin siskoni, mutta olen vielä vähän pienempi. Hurmaan kaikki kauniilla katseellani ja olen todellakin nimeni mukainen Ihana, vaikka uusi nimeni tuleekin olemaan Iines :-). Rakastan pusuttelua ylikaiken!!







KARVAHAALARIN YODA-MASTER: Mä oon porukan valkoisin, mutta niiiiiiin kaunis. Voiko tätä katsetta kukaan vastustaa? Äippä sanoo, et mä oon mun Velho-papan kopio ja aivan ihana luonteinen. Tykkään touhuta ja tutkia paikkoja, mutta oon superkiltti ja rauhallisimmasta päästä sisarusparvea.





KARVAHAALARIN YING-YANG: Mä oon pienin pojista, mutta olen pirteä ja utelias. Istun joka aamu ensimmäisenä katsomassa äippää pentulaatikon reunalla ja sitten tulen iloisena syliin :-). Olen myös melko rauhallinen luonteeltani ja haluan viettää aikaa ihmisten seurassa.





Tänään äippä pystytti meille teltan ja se vasta hauska paikka onkin! Ollaan möyritty, painittu ja nukuttu siellä koko päivä!! Sitten me saatiin tutustua meidän Velho-pappaan, joka on kauheen kiltti, mutta silti meitä vähän jänskätti tää eka tapaaminen nenäkkäin...



Terkkuja meidän uusiin koteihin!! T: PENNUT

1 kommentti: