lauantai 3. heinäkuuta 2010

SAANKO ESITELLÄ?

Mun uusimman poikasen, jonka Melli pyöräytti maailmaan pari viikkoa sitten. Poikasia oli alunperin kaksi, mutta toinen niistä ei harmi kyllä jaksanut elää kuin vähän aikaa, mutta onneks tää ainokainen pikkuvelho on oikein ponteva kaveri. Sillä on jo nimikin: Gimmelin Wizard (vähän niinkuin mun mukaan...) ja sitä kutsutaan nykyisin Jubuksi. Tässä on Jubu, johon mun äippä on kovasti ihastunut ja sillä on "sellainen tunne", et tästä poikasesta tulee jotain:

Jubua näyttää kasvaminen kovasti väsyttävän, mut sen silmät olivat kuulemma auenneet eilen, joten siitä se maailmanvalloitus alkaa! Maailmanvalloituksesta puheenollen, Myyttihän kävi siellä Tanskassa juhannuksen aikoihin ja sillä aikaa, kun Myytti joutui patsastelemaan kehässä, mä otin ihan rennosti uiden ja veneillen...

Joo siis äippä halus, et kerron Myytin menestyksestä siellä ulkomailla eli Maailman Voittaja-näyttelyssä se oli ollut AVO2, Parsonierkkarissa PN4 ja Terrierierkkarissa PN2!! Serti oli ainut mikä jäi Myytiltä saamatta, mutta sijoitukset olivat vallan Erinomaiset joka päivä ja se oli esiintynyt Annin kanssa ihan mallikkaasti. Sitten Myytti oli vielä voittanut Makin ja Dimin ja Annin ja Merrun kanssa kaikki kasvattajaryhmät, joten mun ei tartte yhtään hävetä mun tytärtäni :-). Tässä ne kaikki poseeraa yhdessä:
Joo onhan se nätti ja seuraavaks matkalla Ruotsiin ja sitten Baltian Voittaja-näyttelyyn lokakuussa!

Huomenna alkaa kalastus- ja uintikausi 2010 Päijänteen rannassa, kun mun kauan odotettu mökkikesäloma virallisesti alkaa. En tiedä vielä pysynkö katiskan ulkopuolella vai käynkö kattoon kaloja katiskan sisäpuolella niinkuin viime kesänä (äippä sai kyllä siitä niiiiiin hirveet raivarit, kun mua oli vähän hankalampi poistaa sieltä katiskasta kuin kaloja, joten parasta ehkä pysyä ulkopuolella...). Sen ainakin tiedän, että aion uida 24/7 ja ottaa Kesän Löylymestari-kisan poikien kanssa!

Aurinkoista kesää kaikille,
Velho The SwimMaster

2 kommenttia:

  1. Siis mahtuuko sinne katiskaan sisään? Mä nimittäin mietin viime kesänä miten ne kalat sinne pääsee. Voisin kyllä työntää Nellin sinne ja käskee sitä tyrkkäämään kaikki kalat mulle.

    Sun kesäloma suunnitelmat kuulostaa aikas mukavalta. Paljonkohan maksais bussilippu teidän mökille, sillä mä ottaisin mielusti osaa teidän löylymestari kisaa...

    Hyvää kesää teillekin toivottaa
    siskopuoli Miisa, Nelli ja Jenna

    VastaaPoista
  2. Myytti oli tosi kiva reissukaveri! Ainoastaan neitokaisilla tais harmittaa ku missään eivät vapaana saaneet kirmailla ;)

    VastaaPoista