lauantai 8. toukokuuta 2010

Mun toka luolakoe

Mä ja mun äipät lähdettiin tänään kauheen aikaisin aamulla kohti Ikaalisia, jossa mulla oli taas uusi näytönpaikka. Mun sitä äippää, jonka luona pysyvästi asun, jännitti taas ihan kamalasti ja se oli päättänyt vaan katsella sivusta, kun mä meen moikkaan kettua kokeeseen. No onneks sille annettiin taas sihteerin hommia, niin se ei ehtinyt hermoileen ihan koko aikaa, mut mä en kyllä käsitä mitä se hermoilee, kun mä osaan tän homman. Tänäänkin kuulemma B43 tuloksen verran ja kai se oli hyvä, kun mä vielä jouduin tuomarin toimesta aika äkkiä lopettamaan sen kokeen, enkä ehtinyt ketun kanssa "juttelemaan" kun 5 minuuttia. Tyhjässä luolassa en viittinyt kauan yksin juoksennella, joten siitä nipistettiin se yks piste pois mun tuloksesta...

Äippä halus lisätä tähän mun arvostelun, jonka minusta lausui tuomarina toiminut Tanja Rinnetmäki:

Koira hyvin luolaan. Räväkkä ilmoitushaukku. Luukkujen avauduttua kettu vetäytyy vas. päätepesään, jonne koira seuraa nopeasti. Aloittaa erittäin määrätietoisen painostuksen koko ajan edeten ketun iskuista huolimatta. Erinomainen, kestävä, viisas työskentely. Koe keskeytetään koiran erinomaisuuden vuoksi. Erittäin hyvä räväkkä kuuluva haukku. Hyvä suoritus! B43

No mitäs tohon enää lisäämään,  mä oon todistettavasti erinomainen, vaikka äippä jaksaa hokea, et miten mun pikkumussupussunössömoomoo voi olla noin kova? Siitäpähän nyt tietää ja mä harjoittelin jo A-koettakin varten kaivamalla jotain naurettavaa hiekkakakkua...

Täytyy kyllä myöntää, et mun uskottavuus vähän kärsii kylvyn jälkeen...
Velhon mielestä mä tuoksun ihanasti ketunpissalle kokeen jälkeen, mut äipän mielestä Eau de Fox Parfym ei oo niitä parhaimpia tuoksuja, joten aina joutuu pesulle!

T: Väsynyt, mutta Onnellinen Hurrrrja Kettutyttö Myytti

P.S. Mulle tuli vielä semmonen mieleen, et mitä jos naamioituisin A-kokeeseen ketuksi?

Myytti got her second B-result from uderground working trial with fox today!! Now she is going to try A-result soon, keep your fingers crossed :-)

1 kommentti:

  1. Onnea Myytin valioitumisesta! Ei muuta kuin kettuna A-kokeeseen :D
    t.Saara

    VastaaPoista