perjantai 3. heinäkuuta 2009

Hulluilla on halvat (kesä)huvit!

Mulla on ollut pieni blogihiljaisuus ton Ruottin matkan jälkeen, kun on pitänyt palautua kaikesta saavuttamastani menestyksestä ja lisäksi päätin aloittaa myös virallisesti kesälomailunkin. Äippä sano, et mun ei tarvii koko kesänä mennä näyttelyihinkään, vaan Myytti hoitaa meidän perheen virallisen edustuksen sillä aikaa, kun minä Nuori Eläkeläinen lomailen!

Myytti joutuikin heti Hämeenlinnaan näyttelemään ja ihan hyvin se vetikin, tosin oikee serti jäi saamatta... Myytti oli ERI JUK1 PN4 ja sai vara-sertin. Tuomarina oli Jurate Butkiene jostain Liettuan suunnalta ja arvostelusta päätellen tykkäs tosta mun tyttärestä kyllä paljon: "Charismatic young bitch. Very nice clean head. Nice topline. High tailset. Excellent angulation. Moves very freely and very racy. Quality coat. Today seems a little bit too long. Well handled." Onneks siellä oli taas kuvaamassa se Lundin Toni äippää ja Myyttiä, niin näätte kuinka ne on keskittyneitä voittamaan junnuluokkaa...

No sit päästään itse asiaan eli mun kesälomanviettoon! Äippä sanoo, et hulluilla on halvat huvit, mun en oikeen käsitä mitä se tarkoittaa, koska mun mielestä kaikki veteen liittyvä on tosi siistiä ja tähän ei joka jätkä pystykään...

Mä oon nyt ollut viikon verran meidän mökillä Jämsässä ja uinut 24/7. Äippä on hankkinut mulle ja Myytille pelastusliivit, koska mun fysioterapeutti määräs ne mulle talvella, kun mun selkä jumitti. Mutta kyllä on kuulkaa jumit tällä uintiterapialla poistuneet ja oon taas notkea kuin saukko. Sit mä oon aloittanut myös niin trendikkään vesijuoksun ja oon ihan kun suoraan Baywatchista, kun kirmaan rantavedessä ( harmi kun täällä ei oo muita narttuja ihailemassa mua, kun vaan MyyMyy...)

Sit mä oon opettanut Myytille uintiviestiä, jossa mä haen sille heitetyn pötkön ennen sitä vedestä tai riistän sen isän oikeudella sen suusta pois, koska se on niin tonttu, et ei mee uimaan kun sillai, että joku heittää sille pötköä veteen... Opettelis uimaan ilman apuvälineitä!

Mökillä täytyy myös kalastaa. Mä oon ottanut käyttöön katiskan, jonne myös parsoni mahtuu. (Mä menin itse yhtenä päivänä katiskaan sisälle katsomaan mun saalistamaa lahnaa, mutta äippä sai niin hirveet raivarit, kun näki mun olevan rantavedessä katiskan sisällä, et en oikeen voi tästä asiasta enempää puhua. Kuvaakaan ei oo todisteena siitä, että parsoni mahtuu hyvin katiskaan, koska äippä ei pystynyt muuta kuin huutamaan...) No tässä kuvia musta katiskan ulkopuolella ja komeista lahnoista, joita mun piti vähän varmuuden vuoksi myös pureskella.

Mökillä täytyy myös saunoa ja telttailla poikien kanssa:

Ja sit parasta kaikesta (jos uimista ei lasketa) on veneily!!

Tässä mun vinkit onnistuneeseen kesäloman viettoon! Nauttikaa elämästä! Enjoy summer my friends! T: Nuori Eläkeläinen Velho

2 kommenttia:

  1. Moro Iskä!
    Ajattelin ilmottaa että mä muutan vähän lähemmäs eli Poriin elokuun alussa :) Mäkin olen päässyt lomalla mökkeilemään ja onnistuin melkein pääsemään hengestäni kun jokin pisti/puri (ilmeisesti kyy) minua kaislikossa! Minna meinasi saada sydärin siinä samalla... T: Kotkanpoika (vielä vähänaikaa) Cedu

    VastaaPoista
  2. Ihanaa lomaa teidän porukalle! Toivotaan, että aurinkoa piisaa :o)

    VastaaPoista