lauantai 17. huhtikuuta 2010

Pikakuulumisia

Ajattelin vaan nopsasti kertoo, että mulla kävi morsian kylässä. Se on mun vanha tuttu Melli jo vuosien takaa ja agilityssä ollaan treenailtu enemmän ja vähemmän yhdessä. Ja vaikka sen äippä on katsonut mua "sillä silmällä" jo siitä asti, kun Melli oli pentu ja mä junnu, niin Melli ei ollut silti kauheen ihastunut muhun (tai sit se leikki vaan vaikeesti tavoiteltavaa...). Mua ei onneks kauheesti noi naisten oikuttelut hetkauta, joten sain laitettua siemenet itämään! Täältä löydät Gimmelin tytöt...

Me oltiin kunnostauduttu Myytin kanssa myös Vuoden 2009 näyttelyparsonikilpailussa. Mä olin viime vuosien tapaan velipojan jälkeen kakkosena ja Myytti jaetulla neljännellä sijalla. Hyvä me!!

Mä ja mun tajuttoman hyvännäköinen tiukka peppu...
Mä ja mun eka lapsi (uusia odotellessa, mut toivottavasti ne kaikki ei muuta meille...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti