sunnuntai 17. tammikuuta 2010

KUMMAA PORUKKAA

Meillä on koko viikon hypännyt kummaa porukkaa ja mä en tajuu mistä niitä oikein tulee? Äippä kutsuu niitä asiakkaiksi ja sanoo, et niitä ei saa häiritä ja sit äippä menee pesuhuoneen oven takse nyhtään niiltä karvat pois. Hulluja ne taitaa olla, kun ne ihan vapaaehtoisesti meille tulee ja mä oon ihan, että "Mitäh?"

Ensin meille tuli Hilma, josta äippä ei muistanut ottaa kuvaa, joten kuva on viime kesältä, että näätte kuka Hilma on. Mun ja Velhon mielestä Hilma on ihan kiva, mun mielestä varsinkin, kun se ihan vapaaehtoisesti alistuu mulle (minkähän takia kukaan muu ei tee niin...?) Äippä sano, et Hilmalla oli mahottomat villahousut, joista se raasu joutu nyt luopumaan keskellä talvipakkasia!

Sitten villahousuistaan joutui luopumaan mäyris nimeltään Morgan. Morganiin me ei olla saatu tutustua lähemmin, mikä on harmi, koska se vaikuttaa tosi herrasmieheltä... Äippä jopa muisti ottaa Morganista ennen ja jälkeen trimmauksen kuvan, ihan niinkuin huippumalleistakin otetaan.
 

 
 Torstaina tuli Velhon siskopuoli Lotta, jota oli luultu westieksi, joten voitte vaan kuvitella kuinka karvainen se oli :-). Lotta joutui luopumaan vähän muustakin kuin villahousuistaan, jopa suurella vaivalla kasvattamistaan piiiitkistä kulmakarvoista! Lotan kanssa me päästiin peuhaamaan karvanpoiston jälkeen ulkona, tosin me taidettiin olla Lotan makuun hieman liian vauhdikkaita...

 
 Mun serkkupoika Sulo oli sit mulla muuten vaan sen aikaa kylässä, kun Velho lähti Sulon äipän kans agiliitämään.(Velho on vaihtanut Liisaan, kun se ei enää jaksanut äipän töpeksintää.) Tässä Sulo ja sen isot korvat, joilla se kuulee mua paremmin...

Me ollaan Sulon kans tosi hyviä kavereita, tosin Sulolla on aika usein mielessä se, mitä noilla miehillä nyt yleensä on mielessä (sitä sanotaankin Pensselisedäks ja Sutiks...). Mut Sulo osaa myös kaikkia kivoja leikkejä esim. se osaa vetää kulmahampaallaan sormikoukkua äipän kans ja sit se leikkii Tossa-leikkiä. Tossa-leikissä osoitetaan sormella jotain kohtaa lattiassa ja sit Sulo kuopii siitä hulluna ja örisee, vähän outoa, mut varmaan ihan kivaa...

Sulo ja Velho ei oo enää kavereita, kun niille tuli jotain erimielisyyksiä jo ennen mua, eikä ne oo pystynyt niitä sopimaan. Mut äippä löysi vanhan kuvan, jossa pojat on vielä bestiksiä ja onhan noi aika herttainen näky <3

 
Että tämmönen viikko mulla oli! Terveisin: Myytti

 













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti