sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Ihanat lapsenlapset :-)

Mä oon ylpeä mummo! (Mun ei-koiraihmiskaverit piti mua ihan hulluna, kun leuhkin lapsenlapsillani lauantaina siskoni 30v. synttäreillä...) Siis lauantaina olin Kaupin pentunäyttelyssä ja pääsin näkemään Velhon ja Elman "rakkauden hedelmät" livenä. Tai tytöt Cerin ja Saran oonkin nähnyt pikkuisina parsonilenkillä, mutta Cedu-pojan oon nähnyt vain kuvissa. "Omiaan" on aina mukava kehua, mutta näissä lapsosissa oli tosiaan kehumisen aihettakin ( vaikka ei katsoisi edes mummon vaaleanpunaisten silmälasien läpi...). Olin iloisesti yllättynyt kuinka tasaisen hyviä sisarukset olivat ja saivat aivan loistavat arvostelut! Cedu oli ROP-pentu, Sara VSP ja Ceri sai myös KP:n. Hyvä, hyvä!! Tässä yhteiskuva:

Sitten erityisterkut hurmaavalle Cedulle (Velho´s boy Erimarin Cesar), joka vei kyllä palan sydämestäni <3. Isänsä poika (ja äitinsä myös..), kaunis ja hyväkäytöksinen
Son & Daughter & Dad :-) Eihän millään arvais?

P.S. Kuvat Cedusta on Marilta, koska mummo unohti ottaa kameransa mukaan näyttelyyn... Myytin kuvan on ottanut T.Lahdensivu.

2 kommenttia:

  1. Kotkanpoika Cesar lähettää vielä terveisiä! Oli kiva nähdä ja toivottavasti nähdään pian uudestaan! Ja haaveissa on että tapaan joskus Iskän ja Myytti-siskon :)

    VastaaPoista
  2. Oioi, kun ne onkin kauniita:-)! Velho ja Elma on hyviä monistajia.

    VastaaPoista